poniedziałek, 14 września 2015

Taki czas...

Witajcie kochani 
Nie wiem czy to tylko tak u mnie czy i u was też ,że ostatnio robię dużo prac związanych z chrztem ...
Czy to taki czas? Czy po prostu u mnie tak się jakoś złożyło...

Dziś kolejny wózek... 
Muszę przyznać, że na początku jakoś nie specjalnie mi to szło ale po kilku modyfikacjach doszłam do wprawy i  sklejenie wózka nie jest już dla mnie takie skomplikowane jak na początku...


















Pudełeczko zgłaszam na 

 WYZWANIE #5 – PASTELOWA PAMIĄTKA DLA DZIECKA



Pozdrawiam i życzę twórczego dnia...

9 komentarzy:

  1. Świetny wózeczek i całe pudełeczko!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne pudelko! Wozeczek perfekcyjny, widac że doszlas do wprawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne pudelko! Wozeczek perfekcyjny, widac że doszlas do wprawy :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Codny boxik i ten wózeczek w środku :) Razem z DT Dream Craft dziękujemy za udział w wyzwaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny boksik ! Wózeczek przepiękny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Urocze pudełeczko :)
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Dream Craft

    OdpowiedzUsuń