środa, 15 stycznia 2020

Dla Babci

Witam.

Trochę mnie tu nie było ale wybaczcie mało mam ostatnio czasu.
Najpierw chciałabym życzyć Wam udanego Nowego Roku,
pełnego pozytywnych myśli i zdarzeń.

Przechodząc do tematu postu dziś kartka dla Babci
 wszak niedługo ich święto, więc przygotowałam małą inspirację.

Kartka w jasnej kolorystyce z dodatkiem ozdobnych tekturek, kwiatów. 
Tło kartki delikatnie wzbogacone stemplami oraz przeszyciami maszynowymi,
 całość delikatnie podbielona białą farbą akrylową.




Pozdrawiam :)


34 komentarze:

  1. piękna karta, cudone kolory, takie delikatnie zimne, idealne na tą pogodę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna! bosko dobrane kolory i świetna kompozycja

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękna! Wszystko mnie w niej zachwyca, od kolorów po dodatki i kompozycję :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna kartka, wspaniale skomponowana i pięknie wykonana.
    Serdeczności Moniko:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wykonanie. Mi zostało zapalenie zniczy...

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękna kartka, cudowne, majowe zielenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie dobrane kolory i cudowne wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny kwiat na pięknej kartce.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękna karteczka, babcia będzie zachwycona:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zachwycająca i piękna karteczka :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne te zielenie. Przeyrocza karteczka.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moniko, wspaniała kartka! Kolorystyka i układ i kwiaty - piękna całość :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Przepiękna kartka, ja we wszystkich Twoich jestem zakochana, są prześliczne i ta również 💞

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie raz już szukałam idealnego prezentu na dzień babci dla mojej ukochanej babuni. Nie mam zdolności by zrobić coś samodzielnie dlatego muszę szukać gotowych podarków. Na szczęście nie jest to duży problem, zobaczcie chociaż w tym sklepie https://duka.com/pl/prezenty/prezenty-dla-babci ile różnych artykułów jest zaproponowanych jako prezent dla babci. Też myślę, że wybory trafione.

    OdpowiedzUsuń