poniedziałek, 13 kwietnia 2020

Spełnienia Marzeń

Witajcie.
Jak Wam mijają święta?

U mnie jest to wyjątkowo trudny czas,
 święta spędzam sama z dziećmi,
 mąż niestety nie mógł do nas dotrzeć,
 są to moje pierwsze od 23 lat święta spędzane oddzielnie.

Pocieszam się tym, że nie tylko ja jestem w takiej sytuacji
 i trzeba jakoś sobie z tym poradzić 
na szczęście jutro jest już normalny dzień 
pełen standardowych obowiązków
 więc nie będzie czasu na myślenie.
Ale nie chcę tu przynudzać 
więc pokażę kolejną kartkę, którą wykonałam kilka dni temu,
 kiedy to miałam swój "kartkowy maraton"

Kartka w moim ulubionym formacie DL,
 papiery- różowy- Altair Art, beżowy- Lemoncraft,






Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

17 komentarzy:

  1. Piękna kartka:) jak ja kocham kwiaty:) A twoje wyszły cudnie:) ja przez święta szylam maseczki dla znajomych (rozdawalam je za darmo:))

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna kolorystyka, cudowne kwiaty, koronka, kompozycja... Jak zawsze u Ciebie zachwycająco!

    Ja prawie zawsze spędzam święta bez rodziny. Taty już nie mam, dalsza rodzina mieszka 300 km stąd, poza tym jestem ateistką. Dotąd spędzałam święta na spotkaniach z także niewierzącymi przyjaciółmi i znajomymi, a w tym roku dobrowolnie z tego zrezygnowałam. Czytam, oglądam serial i scrapuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna jak zwykle :)
    A co do świąt, chyba dla wszystkich są one "inne" - moja mama mieszka trzy ulice dalej a spędziła je sama - nie chciałam jej narażać - oboje z mężem pracujemy i nie wiadomo co mogliśmy "przywlec" do domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna kartka, piekne kolory, a o kompozycji już nawet nie wspomnę ❤️
    My pierwszy raz w życiu nie spędziliśmy Świąt z rodzicami. Zdrowie najważniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kartka jak zwykle wspaniała :) Już jest po świętach, więc można powiedzieć, że wracamy do naszych normalnych dni, które są takie nienormalne jednak...

    OdpowiedzUsuń
  6. Tak, te święta były inne niż dotąd...
    Piękna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Oj jak ten początek czytałam to aż miałam ochotę Cię uścisnąć... Hmm, dobrze, że już po świętach. Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że święta minęły Wam oddzielnie. Nasze były jakieś takie bardzo nie-świąteczne, ale przynajmniej byliśmy wszyscy razem.
    A kartka zachwycająca, piękna kolorystyka i cudowne kwiaty.

    OdpowiedzUsuń