środa, 24 lutego 2016

Składaczek

Witam.

Dziś kartka z okazji Pierwszej Komunii Świętej
  w nieco innej formie.. 
Nazwa takiej kartki to - level card. 
Taką formę kartki po raz pierwszy zobaczyłam u Ewy S.
Bardzo mi się spodobała choć długo myślałam czy podołam tej formie . Wydaje się prosta w wykonaniu ale tak nie jest . Przy wykonywaniu tego typu kartek bardzo ważną rolę odgrywa precyzyjność i dokładność , minimalne niedociągnięcia powodują ,że traci swój urok. Szablon kartki znajdziecie na blogu From My Craft Room
wymiary podane są w centymetrach i w calach .
 Jest też wersja do druku.
Warto spróbować












Tył kartki również okleiłam...





 Pozdrawiam




3 komentarze:

  1. Bardzo efektowna forma i z pewnością kluczowa jest precyzja wykonania. Kartka piękna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniała i bardzo efektowna forma kartki.

    OdpowiedzUsuń