piątek, 6 maja 2016

I ślubuję Ci...

Witam

Czas komunii mam za sobą ...  ruszam z projektami ślubnymi...

Dziś box z otwieranym tortem w kwadratowej formie...
Box nie jest mojego projektu ,
 projekt stworzyła Ewa , której chcę podziękować za inspirację i pomoc...
Projekt Ewy możecie obejrzeć na jej blogu : Kartkulec
Mój projekt jest bardzo podobny , zmieniłam kolorystykę i dodałam kilka malutkich szczegółów...
Projekt tak mi się spodobał,że pokusiłam się o jego wykonanie...

Pierwszy raz też wykonałam tort w formie kwadratu, 
nie było łatwo (okrągły tort jak dla mnie jest prostszy ).































Pudełko zgłaszam na wyzwanie




oraz






oraz 






Pozdrawiam...


12 komentarzy:

  1. Śliczny box i ten tiul jak skrawki welonu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pudełko otrzymało przepiękne ubranko - ogromnie mi się podoba zestawienie kolorów - fiolecik uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny box! Cudne kolory i wykonanie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie. I forma i kolorystyka.
    Dziękujemy za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego.

    OdpowiedzUsuń
  5. śliczne pudełko.
    dziekuję za wziecie udziału w zabawie w sklepie ewa.pl
    pozdrawiam cieplo
    ilona

    OdpowiedzUsuń
  6. super
    dziękuję za udział w wyzwaniu Kwiatu Dolnośląskiego

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne ! Dziękuje za udział w wyzwaniu I like chellenges :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne fiolety, zawsze eleganckie, Dziękuje za udział w wyzwaniu I like chellenges :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo podoba mi się Twoja pudełko. Jest delikatne i wyważane. Świetny pomysł na torcik i na zagospodarowanie ścianek. Na prawdę bardzo fajnie to wygląda. Cieszę się, że przyłączyłaś sie do naszej zabawy na blogu Kwiatu Dolnośląskiego. Pozdrawiam i życzę powodzenia

    OdpowiedzUsuń