sobota, 9 grudnia 2017

Z mediowym tłem...

Witam.
Dziś miałam chwilę wolnego czasu postanowiłam więc pobawić się mediami. Dawno już tego nie robiłam bo nie jest to moją najlepszą stroną ale cały czas eksperymentuję. 
Mediowe tło powstało z produktów 13@rts , które już swoje odstały na półce.

Są to delikatne próby nowych technik i sposobów użycia preparatów
 więc musicie mi wybaczyć jeśli coś nie wygląda najlepiej...

Baza kartki - Rzeczy z Papieru
Papiery - UHK Galley
Media, farby, preparaty - 13@rts







Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny
 i pozostawiony komentarz...

22 komentarze:

  1. świetna! Piękne kolory. I to chyba kuleczki styropianowe? Muszę się nauczyć je używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. No i całkiem fajne te eksperymenty :) gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna praca ! Powinnaś zdecydowanie więcej mediowac :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt eksperymentów bardzo udany! Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Eksperyment bardzo udany. Śliczna kartka.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam mediowanie, tutaj jest piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Baaardzo udany mediowy eksperyment:))) Piękna kartka! Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jest przepiękna w swej delikatności;) Cudo!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetna kartka! Pięknie zmediowana :)

    OdpowiedzUsuń
  10. OOO jaka ona piekna! Rewelacyjna praca. Pozdrawiam Sylwia

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca! Ja też dopiero raczkuję w mediowaniu, więc tym bardziej podziwiam i się inspiruję! <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Genialna praca. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  13. przepiękna kartka, idealnie Ci wszystko wyszło

    OdpowiedzUsuń
  14. To kartka! A ja myślałam, że blejtram!! cudo!

    OdpowiedzUsuń
  15. piękna kartka, taka delikatna nie przeładowana

    OdpowiedzUsuń