niedziela, 15 lipca 2018

Komplet ślubny

Witam. 
Sezon ślubny w pełni więc nie może zabraknąć
 prac związanych z tym wydarzeniem. Niedawno poproszona zostałam
 o wykonanie kartki w pudełku do której dodatkowo
 dołączona została większa torebka.
 Kartka i torebka utrzymane w tym samym stylu tworzą jedność....
Komplet ślubny powstał z 
moich ulubionych papierów - UHK Gallery- Desert Rose i Wabi-Sabi
Baza kartki i pudełko - Rzeczy z Papieru
Torebka- Eco Scrapbooking
Tekturkowy napis na torebce - Laserowe Love














 Pozdrawiam ...



15 komentarzy:

  1. Cudowny komplet! Szalenie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny komplet. kwiaty prezentują się rewelacyjnie. urzekły mnie te dwa małe serduszka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Och cudowny komplecik...cudowny! Wyjątkowo piękny ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowna !!! Nic dodać nic ująć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny! I znowu widzę te cudne kwiatuszki!

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały i bardzo romantyczny komplet :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjny komplecik. Bardzo podoba mi się kolorystyka ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudowny zestaw, jestem zauroczona:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny! Bardzo podobają mi sie te kolory i kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ależ piękne! co to za wykrojnik brzegowy? sliczny.

    OdpowiedzUsuń