sobota, 4 maja 2019

Kochanej Mamie...

Witam. 
Jak mija Wam długi weekend?
 U mnie w pracowni praca wre powstają różne nowe prace
 nie tylko komunijne ale myślę już o Dniu Matki.

 Kartka w jasnej kolorystyce z dodatkiem soczystych zielonych liści,
 z odrobiną koronki i tekturek
 delikatnie pobielona białą farbą akrylową 
wzbogacona  tłem wykonanym za pomocą stempli
 to moja propozycja na Dzień Matki.

A Wy szykujecie prezenty dla mam?
 Co ciekawego w tym roku przygotujecie?

 Papiery -  UHK Gallery 
Tekturki - Scrapiniec






22 komentarze:

  1. Piękna kartka 😍 kolorystyka wiosenna, idealna dla Mamy 😍

    OdpowiedzUsuń
  2. Kartka jest przepiękna! I kompozycja, i kolorystyka bardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna, kolory świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękna kartka, super stemplowania, które podkreślają kwiatowa kompozycję. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękna i w Twoim stylu. Bardzo lubię stemplowania.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowna! Piękna ta delikatna zieleń.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniała kartka, piękny kolor i cudowna kompozycja :)

    OdpowiedzUsuń