wtorek, 22 października 2019

Dwie ślubne

Witajcie kochani.

Też tak macie, że jak się spodoba Wam określone zestawienie kolorystyczne
 to nie możecie odpuścić tego koloru,
 wciąż macie ochotę na wykonywanie prac z tym kolorem?.

 Ja ostatnio coś nie mogę się rozstać z tym połączeniem kolorystycznym, już kolejna kartka w tej kolorystyce lecz z innym przeznaczeniem i w innym układzie.

W zasadzie to powstały dwie różne
 na podstawie tych wcześniejszych  :) :) :)










Pozdrawiam i dziękuję za pozostawione komentarze ♥


24 komentarze:

  1. Tak, podobnie mam z tematami, czasem mi jakiś w głowie się pojawi, to nie chce wyjść :)
    Obie kartki piękne, az nie wiem które zestawienie ładniejsze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne kartki! Format DL kartki pozwala na taki uklad, bardzo udany :) A kolorystycznie cudownie :) Mnie przypadł do gustu ten czerwonawy odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam tak samo z kolorami :D
    Kartki są przepiękne, naprawdę zachwycające!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! Dobrze, że nie robisz konkursu, która z twoich kartek jest najładniejsza, bo miałabym kłopot z wyborem. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne obie, Ja tak mam nie z kolorami ale z układem kompozycji na kartce. Jak się już czegoś czepię to tak przyklejam bez zastanowienia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Obie są przepiękne. Świetnie skomponowane i w cudnej kolorystyce. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne karteczki!!
    Też tak mam z kolorami :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam to samo z kolorami 😃 Obie kartki śliczne, piękne kompozycje.

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje kartki zachwycają...przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja też tak mam że jak coś mi wpadnie w oko to ciężko do czegoś innego się przekonać ;)
    a kartki jak zawsze przepiękne pełne uroku, po prostu Twoje i to widać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cudowne kartki, piękne kompozycje :) Ja sobie upodobałam ostatnio kolor fioletowy i jego odcienie i zauważyłam, że jak robię zamówienie to automatycznie w moim koszyku lądują lawendowe kolekcje ;)

    OdpowiedzUsuń