niedziela, 16 sierpnia 2020

Pastelowa na ślub


Dzień dobry.

Lato w pełni, wakacje prawie dobiegają końca,

 ale sezon ślubny jeszcze trwa i właśnie z okazji ślubu powstała dzisiejsza kartka 

z motywem młodej pary z napisem 'I Ślubuję Ci" 

w jasnej pastelowej kolorystyce z dodatkiem delikatnych dekorów.

 W środku kartki przygotowana ozdobna kieszonka

 na "prezent pieniężny", bon, lub kupon lotto...


Baza kartki- Rzeczy z Papieru - Pracownia Rękodzieła,

 papiery- UHK Gallery,

 tekturkowe dekory- Scrapiniec,

 napis- I Kropka - wycinanki tekturowe.






9 komentarzy:

  1. Zawsze podziwiam dobór kolorów w Twoich pracach. Bardzo często mam wrażenie, że tworzysz je z zupełnie innych papierów niż ja. Może kupujesz je z rynku Mongolskiego? bo ja takich nie widzę :) Moje papier są zupełnie inne... I to właśnie są nasze scrapowe czary :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przecież to papiery UHK Gallery moje ulubione, pozdrawiam

      Usuń
  2. śliczna karteczka, bardzo podoba mi się kompozycja kwiatowa na parze młodej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kompozycja kwiatowa zachwyca jak w każdej pracy :) Śliczna kartka :)

    OdpowiedzUsuń