sobota, 13 lutego 2021

Kartki ślubne

 Witam w ten zimowy i mroźny dzień.

Zastanawiam się co będzie w tym roku z sezonem ślubnym? Czy będzie? Czy raczej nie?
Wbrew wszystkiemu postanowiłam, że przygotuję jednak kilka kartek ślubnych.
Postawiłam na jasne, pastelowe kolory z dodatkiem białych kwiatów i mnóstwem dodatków.
Napisy są uniwersalne ale można je zmienić lub spersonalizować na życzenie kupującego.
Wewnątrz kartki są również oklejone ozdobnym papierem i posiadają kieszonkę na "prezent pieniężny".
Do kartek przygotowałam białe pudełka z okienkiem
Tekturki Młodej Pary, ozdobnych gałązek i obrączek kupicie w
Fabryka Weny
,
Napisy "W Dniu Ślubu" -
I Kropka - wycinanki tekturowe
.







Pozdrawiam

21 komentarzy:

  1. Przepiękna kolorystyka.
    Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkie przecudne! Uwielbiam Twój styl, Twoje kolory, kompozycje i te kwiaty materiałowe - są czaderskie, też chcę takie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Są śliczne Moniko, ogromnie mi się podobają. Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Karteczki piękne, delikatne, takie romantyczne. Wspaniale się prezentują!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. No właśnie: co to będzie...?
    Piękne kartki: delikatne i romantyczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudowne karteczki!!! Ślicznie ukwiecone!

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne, subtelne kartki :)
    Może jednak niedługo doczekamy powrotu do jakiejś normalności...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, mam nadzieję, że będzie jeszcze normalnie :)

      Usuń
  8. Piekne i bardzo eleganckie kartki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam nadzieję, że szybko wrócimy do normalności.
    Karteczki Moniś piękne, jak zawsze u Ciebie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Są fantastyczne. Uwielbiam Twoje kompozycje. Skupione w jednym miejscu na powierzchni całej kartki. Te kartki przez to wydają mi się być bardzo bogate i skromne jednocześnie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznosci :) buzia się sama usmiecha :)

    OdpowiedzUsuń