sobota, 8 grudnia 2018

Idą święta...

Witam.

W tym roku ubogo u mnie z kartkami świątecznymi, sama nie wiem dlaczego tak się stało...
Czuję jakąś presję z zewnątrz i chyba się zblokowałam w tej kwestii...

Dopiero druga kartka i chyba tak pozostanie , może jeszcze zrobię jakąś jedną góra dwie...choć materiałów do zrobienia kartek mam ogromną ilość ...no cóż i tak bywa...

Obserwując sytuację to chyba coraz rzadziej wysyłamy kartki świąteczne, ludzie zabiegani , mało czasu na wszystko... wysyłają życzenia sms, za pośrednictwem e-mail lub po prostu dzwonią do siebie...

Oto kartka jaką udało mi się zrobić ...

Kartka pięknie połyskuje choć na zdjęciach słabo widać...

Papiery to najnowsza kolekcja z UHK Gallery-Old-Fashioned Christmas
Tekturki- Scrapiniec
Baza craft- Rzeczy z papieru










Pozdrawiam...


18 komentarzy:

  1. Pięknie wyszła 😍 podoba mi się kompozycja i kolory, cudna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna karta. Ślicznie połączyłaś klimat świąt i zimy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest przepiękna! Naprawdę świetnie ją skomponowałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na Twoje dzieło wiem, że tradycja wysyłania kartek (tych "namacalnych") jednak przetrwa :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Monika, piękna kartka, taka w moim guście. Bardzo mi się podobają twoje prace.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Ty piękne kartki robisz, cudowne 😍

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękna jest! Niby na bogato, ale jest taka zwiewna, lekka, elegancka.

    OdpowiedzUsuń
  8. Niesamowicie wygląda ta bogata kompozycja, cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczna, zimowa, mroźna...

    OdpowiedzUsuń