sobota, 15 grudnia 2018

Ostatnia świąteczna ...


Witam.

Święta Bożego Narodzenia to dla mnie magiczny czas- czas rodzinny, czas radosny.
 Jest to jedyny czas w roku kiedy cała moja rodzina jest razem. 
Dbamy o tradycje.
Przepiękną tradycją jest wysyłanie kartek świątecznych z życzeniami.
 Warto pamiętać o wysłaniu takiej kartki na co najmniej tydzień przed świętami
 ja swoje już wysłałam, aby doszła na czas. 
A Wy czy wysłaliście już kartki świąteczne?
 Czy raczej odchodzicie od tej tradycji sięgając po inne sposoby składania życzeń?






Pozdrawiam...





21 komentarzy:

  1. Piękna kartka, ja osobiście wciąż staram się wysyłać kartki, bo lubię takowe dostawać ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękna, błekitna jak lukrowany pierniczek :) moje kartki /28 szt./ juz poszły w świat :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za odwiedziny, podziwiam te wszystkie piękne papierowe ja cuda, są niezwykle gustowne .

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna i elegancka kartka!

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNA :) Ja już wysłałam swoje :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczna i elegancka kartka!

    OdpowiedzUsuń
  7. kartka niesamowita, lubiłam dawać i wysyłać kartki, ale z roku na rok ich coraz mniej ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękna kartka:) Ja w tym roku wysłałam tylko kilka, mimo że zrobiłam więcej...

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaka śliczna kartka, cudowna :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczna kartka. W tym roku zrobiłam sporo kartek, ale wysłałam kilka

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękna praca z cudownie dobranymi kolorami :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękna, świąteczne cudeńko. Uwielbiam taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja swoje wysyłam minimum 2 tygodnie przed świętami, wtedy mam pewność, że dojdą na czas...
    Piękna kartka!

    OdpowiedzUsuń