piątek, 24 stycznia 2020

Męska kartka

Witam.

Już dawno zbierałam się do tych projektów
 lecz tak naprawdę zawsze miałam dylemat.

 Jak sobie poradzę z męską kartką bez kwiatów !. 

Do tej pory prawie wszystkie moje kartki składały się głównie z kompozycji kwiatowej
 i różnych do niej dobieranych dodatków.

 Kto mnie zna ten wie, że zadanie nie było łatwe 
co dla niektórych jest oczywiste dla mnie nie.
 Moje kartki nigdy nie powstają ot tak
 może coś wyjdzie zawsze staram się przemyśleć projekt w głowie, 
dobrać ewentualne dodatki i działać.
Tak też było i tym razem.

 Powstało kilka kartek męskich bez kwiatów
 z  czego jestem dumna, że dałam radę to zrobić.
Są warstwowe dlatego postanowiłam dorzucić pudełko do kompletu.

 Dziś jedna z nich z odrobiną trybików jak na męską kartkę przystało...






Pozdrawiam :)

33 komentarze:

  1. No i poradziłaś sobie rewelacyjnie.
    Moim zdaniem kartki męskie i na dodatek bez kwiatów są najtrudniejsze do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, podoba mi się :) dla pana w każdym wieku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Poradziłaś sobie doskonale i bardzo mi się ta kartka podoba! Dla mnie kartki bez kwiatów też nie są proste, więc doskonale Cię rozumiem :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kwiatami czy bez ... tak samo cudna :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No i jest świetna! W ogóle nie widać, że to dla Ciebie problem, choć wierzę, że był, bo mam podobnie. Też muszę mieć gotowy projekt w głowie. Nawet jeśli finalnie wyjdzie inaczej, niż chciałam, to projekt musi być w głowie, a najlepiej przed nosem. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczna kartka! I sama zobacz jak wiele się na niej dzieje, pomimo braku kwiatów...Cudne te zielenie. I przeszycia. I warstwy.

    OdpowiedzUsuń
  7. no powiem, że pięknie wybrnęłaś w tym męskim temacie. świetnie wyglądają zębatki, kompozycja i dobrany kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękna w prostocie i kolorze.

    OdpowiedzUsuń
  9. Rewelacja:) powinnaś być z siebie dumna:) kartka jest wspaniala 🤩

    OdpowiedzUsuń
  10. Zadanie niełatwe, ponieważ zawsze kusi, aby gdzieś ten jeden (przynajmniej) mały kwiatuszek wetknąć, ale uważam, że wyszło świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podoba mi się kolorystyka karteczki, pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem pod wrazeniem5tej kartki! Wyszła wspaniale! :) Moja zasada przy tworzeniu kartkę meskich, to właśnie "bez kwiatów". No chyba że to kartka dla Pana jako gratulacje czy większy jubileusz, to kilka małych akcentów kwiatowych nie zaszkodzą ;) Twoja jest super!

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita kartka, mnie Twoje kartki bardzo się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super, bardzo fajna męska kartka:)

    OdpowiedzUsuń