poniedziałek, 20 stycznia 2020

Moc życzeń

Witam.
W ostatnim czasie trochę mało przykładałam się do publikowania moich prac
 co nie znaczy, że nic się nie dzieje
 wręcz przeciwnie klejenie kartek i zaproszeń cały czas trwa.

Dzisiaj pokażę kartkę uniwersalną z napisem "Moc życzeń" 
w delikatnym fiolecie w połączeniu z turkusem.
Prosta kartka w minimalistycznym wykonaniu takie też lubię tworzyć...

Baza kartki i pudełko - Rzeczy z papieru
Napis - I Kropka






Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny ♥

33 komentarze:

  1. Jest wspaniała! Cudowne kolory i tło! I kwiatuszki, co to za kwiatuszki cudne?

    OdpowiedzUsuń
  2. Ogromnie lubię Twój styl Moniko i chętnie podziwiam wszystkie kartki. Dzisiejsza również jest piękna. Uściski!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ cudo! Co za zestaw kolorów!
    PS. Chyba inaczej pojmujemy minimalizm ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. śliczna kartka i piękne kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczna kartka. Cudne te fiolety. Kwiatki cudne, sama robiłaś? W pierwszym momencie byłam pewna że ta kratka to maska...

    OdpowiedzUsuń
  6. Trudno jest mi na pisać nic innego niż Piękna!

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczna :) Bardzo mi się podoba to zestawienie kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękna karteczka! Prześliczna jest ta kolorystyka :) I bardzo podobają mi się te przeszycia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastyczna, bardzo mi się podoba:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wspaniała kartka, moje ulubione połączenie kolorystyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale piękne połączenie kolorystyczne wyszło...świetna kartka :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Te twoje kartki są przecudne! Od razu wiadomo, że sa twoje i zawsze są taaakie dopracowane!

    OdpowiedzUsuń
  13. PRZEPIĘKNA! Moja ulubiona kolorystyka, delikatnie i pastelowo :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Niesamowicie piękna kartka :)

    OdpowiedzUsuń