poniedziałek, 16 listopada 2020

Męska z grafiką

 Witam.

Kolejna kartka męska bez kwiatów z warstwową kompozycją
 w komplecie z pudełkiem lub z kopertą. 
Kolory dobrałam takie typowo męskie brązy i turkusy oraz beże,
 w centralnej części umieściłam grafikę starego auta dla fana starej motoryzacji.
Czasem mam taką fazę na kartki bez kwiatów ale to raczej rzadko występuje.
 Z uwagi na całą tą trudną sytuację staram się tworzyć bardziej ekonomicznie
 zarówno dla mnie jak i dla klientów.







Pozdrawiam

20 komentarzy:

  1. Uwielbiam Twoje męskie kartki! Pozdrawiam serdecznie 😀

    OdpowiedzUsuń
  2. Fantastyczna kompozycja Monika, kartka jest śliczna.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna! podobają mi się warstwy:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co tu dużo pisać. Jest idealna.

    OdpowiedzUsuń
  5. Narysowane przeszycia fajnie wyglądają. I prosta kompozycja z pasków robi robotę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeszycia wykonane na maszynie, lubię szycie :)

      Usuń