środa, 11 listopada 2020

Męskie kartki bez kwiatów

 Witam. 

Trochę czasu upłynęło od ostatniego wpisu ale wybaczcie czasem tak bywa,
 że choć chcemy to jednak nie wszystko układa się po naszej myśli.
 Tak też jest i u mnie, ale powoli wracam choć nie na siłę.
Dziś dwie męskie kartki, które wykonałam po obejrzeniu live z Gosia
 kiedy to tworzyła właśnie męską kartkę.
Filmik zainspirował mnie i stworzyłam swoje wersje w dwóch kolorystykach.
Filmik możecie obejrzeć na fp Paper Heaven papers.

Papiery- Lexi designKaisercraft,Studio Light










Pozdrawiam

28 komentarzy:

  1. Zawsze mam problem z męskimi kartkami.
    Twoje są proste i eleganckie. Bardzo mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  2. obie śliczne, ale ta pierwsza najbardziej rzuciła mi się w oczka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. To fantastyczne kartki Moniko, świetne i nietuzinkowe kompozycje.
    Cieplutko pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. fantastyczne kartki, obie wersje podobają mi się bardzo :)
    życzę powrotu do craftowej formy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne są, klasyka, bardzo eleganckie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne obie! Uwielbiam takie mediowanie delikatne. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne karteczki! Bardzo mi się podobają te chlapania :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne, podziwiam! Dla mnie forma DL jest ciężka do zapełnienia, rzadko ją wykorzystuję. Tutaj w obu kartkach sprawdziła się świetnie. Pozdrawiam serdecznie :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Obie świetne, ale to ruda skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Obie są fantastyczne. Podziwiam jak zawsze Twoje cudne kompozycje i trzymam kciuki za świąteczną wenę. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Świetne kartki! Papiery wprost idealne by tworzyć "po męsku". Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Monika, już chyba do razy pisałam, że uwielbiam twój styl. Wszystkie twoje prace zachwycają. Piękne kartki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Obie super, ale kolory pierwszej wyszły szczególnie extra. Fajna rdzawa praca. Wiek w ramce też daje fajny efekt.

    OdpowiedzUsuń